torsdag 11 september 2014

Häng med mig till min nya blogg!

Jag startade den här bloggen som terapi för mig själv efter vårt första MA. I det läget var allting nattsvart och jag visste inte om jag någonsin skulle få bli mamma. Nu har det gått ett par år sedan dess och efter ytterligare ett MA har min allra högsta önskan uppfyllts och jag är mamma!

Livet som mamma till Noah är fantastiskt och definitivt värt alla år av slit för att komma hit. Men nu börjar det kännas lite fel att fortsätta den här bloggen. Kampen är över och vi har fått vår son. Att fortsätta skriva här om vårt liv med Noah känns inte rätt då jag skapade bloggen i ett helt annat syfte. Men jag älskar att blogga så det kommer jag att fortsätta med. Så jag har helt enkelt startat en ny blogg och jag hoppas att några av er vill följa med mig dit.

Till er som ännu inte nått er dröm om att bli förälder så vill jag uppriktigt säga ett varmt lycka till. Jag tror att vi som kämpar eller har kämpat för att bli föräldrar alltid kommer att känna någon slags samhörighet. Så jag känner med er och hoppas att ni får uppleva den här lyckan någon gång. Ni är några stycken som skrivit till mig och sagt att jag gett er hopp och det hoppas jag att jag kan fortsätta sprida även om jag inte längre kommer att blogga här.

Men som sagt... följ gärna med mig över till den nya bloggen där jag skriver om lite ditt och datt om mitt liv med Noah, samt produktrecensioner och annat smått och gott som kan vara kul att läsa.

Min nya blogg hittar ni på prinsnoah.blogspot.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar