måndag 14 april 2014

Baby shower

Oj, oj, oj vilken överraskning jag fick igår!! Jag var iväg och fikade med min storasyster, mamma och mormor och när jag kom hem och gick innanför dörren hoppade det plötsligt fram en massa vänner och familjemedlemmar! Haha!! Underbart roligt!! :)

Min lillasyster filmade och fick med min chockade uppsyn. Jag skriker till och utbrister sedan: "Oh my god!!" Hahaha!


Vi hade en toppeneftermiddag med frukt och chokladfondue, kaka, massa babysnack och ännu mera skratt. Fina presenter fick jag också!



I morse väntade disken på mig... Jag var alldeles för trött igår för att göra det och jag "förbjöd" också maken att ta tag i det. Han slet och grejade med vår altan igår så jag tyckte han behövde vila också. Men i morse tog jag tag i disken... vi har ju diskmaskin så det var snabbt snyggt och fint i köket igen.



2 kommentarer:

  1. Men grattis! Så kul att se att du äntligen är framme vid målet och snart har din juvel i famnen �� vi hängde i en ivf-tråd ett tag, martini bianco hette jag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Vad kul att höra från dig! Jag minns dig allt. :) Hoppas allt är bra med dig och bebisen!!

      Radera