lördag 4 januari 2014

God frukost och middag hos svärmor

I morse vaknade jag klockan kvart i sju och behövde kissa som vanligt. Efter det kunde jag inte somna om eftersom jag hade sådana krypningar i benen. Jag är oerhört morgontrött så kvart i sju är väldigt tidigt för mig en lördag.

Men, men… kan man inte somna om så kan man inte. Jag låg och kollade fb, Instagram och twitter ett par timmar innan jag till slut gick upp. Min man och hans son sov fortfarande gott så jag bestämde mig för att göra lite extra god frukost till oss.

Amerikanska pannkakor blev det, serverade med banan och vindruvor. Och florsocker så klart. Mums!



 Noga övervakad av min lilla prinsessa...


På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos min svärmor. Under den stickade tröjan har jag ett plagg jag fick av min man i julklapp och som är är jättenöjd med. Det är som en "tube top" som man sätter över magen för att förlänga sina vanliga tröjor. På min står det "Baby Inside". Gulligt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar