onsdag 18 december 2013

Dags att vara lite social

Ikväll ska jag iväg och träffa mina arbetskamrater på en liten julavslutning. Jag har inte träffat dem på nästan tre månader eftersom jag varit sjukskriven. Det kommer att bli en pärs att köra de 25 minuter det tar att komma dit och orka sitta uppe och vara social en liten stund, men det får det vara värt.

Man blir så himla isolerad när man bara är hemma och det är skittrist. Förhoppningsvis ska jag börja jobba 25 % i januari och även om det kommer att bli obeskrivligt jobbigt så ser jag fram emot det. Tänk att få en liv igen! Man tröttnar fort på att ligga i sängen och titta på tv, något som jag egentligen gillar att göra.

Jag mätte min mage idag och nu är den dryga metern runt om. Jag mäter inte på någon vetenskapligt sätt, utan bara på mitt eget lilla vis. Jag mäter där jag är som rundast runt om helt enkelt. Jag började mäta för kanske 5 veckor sedan och då var jag 93 cm runt om. Så nog växer magen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar