måndag 17 september 2012

Zzzz.......

Äääär såååå trööööött... Zzzz... Ja, nu har gravidititetströttheten satt in i alla fall. Det positiva är att det inte är svårt att somna på kvällarna i alla fall... eller typ när som helst. Skulle gärna sova majoriteten av dagen, men det funkar liksom inte med resten av mitt liv.

Illamåendet gjorde entré samtidigt, men det är än så länge på en "ok" nivå.

Jag ringde till sjukhuset idag för att prata om min lilla rosa blödning förra veckan. De tyckte inte att jag behövde komma in och kolla upp det, utan sa att det var ganska sannolikt att det var kopplat till att vi hade haft sex dagen innan. Givetvis kan de inte garantera något, men jag nöjer mig med det svaret så länge. Jag ska ju ändå på VUL om drygt två veckor, så det är bara att vänta. Jag har lärt mig av mitt MA att ingenting är säkert, inte ens med två fina ultraljud i bagaget. Så jag kan vänta. Jag får acceptera att jag kommer att leva i ett vakuum i några veckor tills jag känner att jag vågar andas ut och tro på graviditeten (om jag nu kommer så långt).

Ha det bra alla, och sov gott!! Det kommer jag att göra i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Nu var det länge sen du uppdaterade.
    Jag hoppas att allt går bra och att du mår toppen och bara inte har tid att sitta och skriva på nätet.

    Många kramar
    Baby Lei

    (Själv ska jag testa idag. Så håll tummarna!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Du har så rätt! Alldeles för länge sedan jag uppdaterade så jag tänkte göra det nu. :)

      Jag har tänkt på dig många gånger och undrat hur det gått för dig!! Hur gick det?!?!

      Radera