fredag 31 augusti 2012

RD 11

Jag ska börja med att säga: inget blod än! Två dagar kvar tills min mens är beräknad, och jag är inne på de dagar då jag brukar förblöda lite grann. Men inte nu - it's looking good so far!!

Och vad oooont jag har just nu! Herregud vad det krampar i livmoderstrakten...! (Eller "kvinnomagen" om man nu vill kalla den så). Det är verkligen inte som vanlig mensvärk, så jag kan inte tänka mig något annat än att jag är gravid. Vågar jag säga så?!? Huh... känns nästan otäckt att skriva så. Vågar jag tro så mycket?! Jag är verkligen inte den som drar på och vågar hoppas i vanliga fall, så det här är stort!

Jag minns inte exakt hur smärtan kändes förra gången jag var gravid, men jag vet att den var intensiv och annorlunda mot vanlig mensvärk. Vad sjutton kan det annars vara?? Jag måste vara gravid... eller?!? ELLER?!? Suck... inte hjälper det att undra och undra, och analysera och analysera. Jag vet inte mer för det.

Bara att vänta och se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar