torsdag 28 mars 2013

Tredje inlägget idag! Jag borde verkligen inte, men ändå sitter jag här och skriver.

Bara för att jag skrev i morse att jag mer eller mindre hade gett upp eftersom jag inte kände någonting, så började jag känna något efter det. Det är förmodlingen ingenting, men lika glatt börjar den naiva och förhoppningsfulla delen av mig att hoppas.

Det trycker och ömmar från livmodersområdet och jag känner mig svullen. Det är definitivt inte mensvärk, men kan ju lika gärna komma av Lutinusen.

Vet inte varför jag ens bemödar mig om att analysera och fundera. Blir trött på mig själv. Men tack och lov att jag har den här bloggen så jag kan babbla på. Fram och tillbaka och fram och tillbaka igen. Samma jäkla dravel och dividerande, men jag behöver det. Oavsett hur många som läser eller inte läser.

Det är lätt att känna sig lite sjuk i huvudet när man analyserar allt man skriver, men jag skriver för att må bättre. Och det fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar